Termíny

6.8.2018 09:00 - 24.8.2018 16:00 - Letní akademie multimédií

3.9.2018 - 5.9.2018 - Seznamovací kurz 1. termín

5.9.2018 - 7.9.2018 - Seznamovací kurz 2. termín

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Marketing a media club VŠE hledá spolupracovníky pro tvorbu videa

Související stránky

Text níže je brief pro spolupráci při tvorbě videa pro La Loca Music bar. Kontakt pro odpověď je kama.prouza@seznam.cz

 

La Loca Music bar & lounge

La Loca klub byl nově otevřen na podzim roku 2013. Svým hostům nabízí především nekuřácké prostředí, špičkový design, mezinárodní prostředí (nad klubem rekonstruovaný hostel), většina akcí zdarma (pro představu viz. www.laloca.cz). Najdete ho 5 minut chůze od zastávky Lazarská.

Poslání klubu

Zlepšování vztahů (couples, friends, groups) a spojování lidí z celého světa a tím vytváření nezapomenutelných zážitků a vzpomínek.

Cílová skupina

Klub se primárně zaměřuje na cílovou skupinu mladých lidí do 30 let (studenti VŠ, zahraniční studenti, cizinci, návštěvníci hostelu), přesto chce zůstat otevřený všem, kteří se ztotožňují s jeho posláním.

Jedná se o lidi, kteří žijí převážně aktivním stylem života (nekuřáci), mají smysl pro humor, dokáží ocenit špičkový design. Rádi tráví svůj čas s přáteli v prostředí, které něco říká o nich samotných.

Positioning

Mezi přednosti klubu, které by ho měli odlišit od pražské klubové scény je především již zmiňované nekuřácké prostředí, špičkový design, vkus, čistota, které by měli tvořit podporovat celkový efekt, který by měl ale vycházet z poslání – tedy propojování lidí, upevňování vztahů mezi nimi, vytváření zážitků a propojování kultur. Nejlepší prostředí, kde strávit čas se svými přáteli.

Komunikační cíle

Hlavními cíli jsou

  • vybudování a zvýšení povědomí o klubu a značce La Loca
  • zvýšení fanoušků FC stránky ze současných 4 000 na 25 000 v průběhu 12 měsíců

Působit především na emoční stránku, klub by měl vyvolávat asociace nezapomenutelných zážitků a povedených akcí; stát se 1.volbou, kde toužíme oslavit své narozeniny/úspěchy/povýšení; součást self-brandingu našich hostů (hosté věří v to, co představuje a věří klub (poslání)).

Komunikační strategie

V průběhu 12 měsíců představit sérii videí (3 – 4) na podporu komunikačních cílů (viz. výše). Všechna videa by měla disponovat určitým virálním potenciálem. Hlavním komunikačním kanálem bude internet a on-line komunikace.

Časový horizont pro první video

– realizace během přelomu dubna/května

Zkuste vymyslet kreativní námět na první video, který jasně podporuje positioning klubu a je v souladu s jeho posláním.