Termíny

29.6.2017 - Zápisy do magisterského studia

24.7.2017 - 5.8.2017 - Letní škola multimédií 2017

29.9.2017 - Děkanský den

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Studenti Multimédií na soutěži Young Lions 2017

Ve dnech 24.-28. dubna 2017 se uskutečnilo další kolo soutěže mladých profesionálů marketingové komunikace Young Lions 2017, kterého se zúčastnila i řada studentů a také absolventů oboru Multimédia v ekonomické praxi VŠE.

 

Do soutěže Young Lions se mohly přihlásit dvoučlenné týmy soutěžících ve věku do 30 let. Soutěžilo se ve čtyřech kategoriích: Cyber, Media, Print, Marketers a vítěz národního kola bude reprezentovat ČR na světovém finále soutěže v Cannes. Každá kategorie dostala jiné zadání a týmy měly na zpracování kampaně vždy pouze 24 hodin.

V kategorii Média reprezentoval obor Multimédia v ekonomické praxi (Multimédia) tým ve složení Kateřina Bílková a Jan Řebíček. Této kategorie se zúčastnilo celkem 23 dvojic, které zpracovávaly zadání občanského sdružení Diabasis poskytujícího pomoc v psychospirituální krizi.
“Účast v soutěži Young Lions pro nás byla ohromnou výzvou a následně zkušeností. Za 24 hodin vypracovat strategii, jak získat 250 tis. Kč do 3 měsíců a ročně 500 tis. Kč, oslovit širokou veřejnost a to vše s nulovým rozpočtem, byla víc než výzva. Přestože jsme se neumístili, dostali jsme opravdu úžasnou zpětnou vazbu od porotců a ujistili jsme se, že nás to baví a chceme v tom pokračovat.” shrnuje účast v soutěži Kateřina Bílková.
“V soutěži nám pomohl i workshop s UTB, který jsme oba absolvovali a vyzkoušeli si při něm soutěžní 24hodinový sprint,” dodává Kateřina.

V kategorii Print reprezentoval Multimédia tým Anna Hábová a Kateřina Marešová. Zadáním této kategorie bylo poukázat tiskovým inzerátem na 25 let Konta Bariéry.
Účast v soutěži popisuje Kateřina Marešová: “Asi je trochu klišé říct, že zadání pro nás byla opravdu výzva, ale zadání pro nás byla opravdu výzva. Neměli jsme totiž za úkol přesvědčovat, nýbrž informovat, tzv. uvést do povědomí, a to je pak těžký hledat správný insight. No a tak jsme hledaly a hledaly a asi nenašly, jinak bychom to vyhrály :) Každopádně vidět práce ostatních, slyšet jak postupovali třeba výherci při řešení bylo inspirující. Vidět že i ostatní mají kruhy pod očima a odlepující se plakát od kartonu bylo povzbudivé. A hlavně slyšet zpětnou vazbu od porotců – to bylo k nezaplacení. Byl to pro nás silný zážitek, od zadání briefu přes analýzy, brainstormingy, nadávání, radování se, nadávání, vypracování, tisk, až ke zpětné vazbě.”

Do soutěže Young Lions vyslala dvě studentky Multimédií také agentura Wunderman – Lucie Halaničová a Tereza Slabejová soutěžily v kategorii Cyber o nejlepší online kampaň pro Prague Pride za rovnoprávné sňatky leseb, gayů, bisexuálů a transgender lidí.

“Účast v soutěži pro nás obě byla jednou velkou a hodnotnou zkušeností, za kterou můžeme vděčit komunikační agentuře Wunderman. Ke spolupráci s touto agenturou jsme se dostaly díky workshopu s UTB, o kterém se již zmiňovala Kačka. Když nám byla nabídnuta příležitost zasoutěžit si na Young Lions, tak jsme okamžitě obě věděly, že si to nemůžeme nechat ujít a výzvu jsme okamžitě přijaly. Soutěžily jsme v kategorii Cyber. Za úkol jsme měly navrhnout online kampaň za použití pouze tří sociálních médií pro neziskovou organizaci Prague Pride. Jelikož je na vypracování pouhých 24 hodin, tak je to dobrá příležitost si otestovat své limity. Velmi hodnotnou složkou celé soutěže je feedback od členů poroty, který nám pomohl v dalším růstu. Celé zkušenosti si velmi vážíme a určitě bychom do toho šly příště znovu.” říká Tereza Slabejová.

Dále se soutěže zúčastnili i naši další multimedialisté, jmenovitě studentka Anna Barborová a absolvent Jakub Novák za agenturu Story TLRS, absolventka Michaela Polcíková za Inspiro Solutions a absolvent Adam Troják, který prokázal své schopnosti již dvojnásobným umístěním v kreativní soutěži Louskáček.
Soutěžní práce všech týmů jsou k vidění na webu soutěže http://younglions.cz/work/

Příště se soutěže můžete zúčastnit i Vy. Neoficiálním „předkolem“ této soutěže v rámci VŠE je společný workshop studentů Multimédií na VŠE se studenty oboru Marketingové komunikace FMK UTB, který každý semestr pořádá GML ve spolupráci s Ústavem marketingových komunikací FMK UTB.