-

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




O festivalu

Soutěž vznikla z iniciativy Grafické a multimediální laboratoře (GML), kterou provozuje Audiovizuální oddělení VŠE (a Katedra systémové analýzy Fakulty informatiky a statistiky).
Autoři nejlepších prací z desítek nominovaných obdrželi z rukou představitelů školy a praxe symbolické ceny inspirované dominantou nám. W. Churchilla.
Ekonomie nemusí nutně znamenat pouze suchá čísla, statistiky a manažerské verdikty. Již nestačí vyrobit kvalitní výrobek nebo vymyslet dobrý projekt. Jejich úspěšnost na trhu do značné míry závisí na jejich kvalitní prezentaci. Multimediální technologie a zásady vizuální komunikace (nejenom ekonomických) informací se nyní stávají důležitým nástrojem, který „suchá čísla, statistiky a manažerské verdikty“ umožní rychle a kvalitně prezentovat.

Studenti VŠE jsou v předmětech souvisejících s multimediálními technologiemi vedeni ke kreativnímu a citlivému pohledu na svět, který nerozlišuje mezi ročníky narození. Zachycení a zpracování informací v audiovizuální podobě je tím nejsnadnějším tvůrčím postupem, při kterém může každý rozvíjet své vidění, kreativitu, vnímání i interakci s okolím. Jedná se o aktivní kreativní vyjadřovací činnost.

Z tohoto pohledu lze zpřístupnění multimediální techniky studentům VŠE považovat za podstatné rozšíření jejich vědomostní palety v průběhu studia. Vznikají zde práce, které si ocenění skutečně zaslouží. Soutěž prezentuje VŠE z netradicního pohledu, představuje budoucí ekonomy jako kreativní a nadané tvůrce multimediálních výstupů.